تلفن های هوشمند برای کاربران بیش از حد باهوشند!


    نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می دهد که تلفن های همراه هوشمند برای کاربران خود بیش از حد باهوشند، به طوری که تنها 10 درصد از عملکردهای آنها مورد استفاده قرار می گیرد.
    شرکت Envirofone موسسه بازیافت دستگاه های موبایل در انگلیس با نظرسنجی از دو هزار کاربر تلفن های همراه هوشمند «آی فون 4» و «بلک بری» دریافت که 71 درصد از کاربران از تلفن های همراه هوشمند خود تنها برای تماس گرفتن، ارسال «اس.ام.اس» و ورود به شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. به طوری که این کاربران تنها از 10 درصد از عملکردهای تلفن های همراه هوشمند خود بهره می گیرند.
    به گفته ارائه دهندگان این نظرسنجی، با وجود هزاران برنامه جانبی که هر روز ویژه موبایل های هوشمند توسعه می یابند و می توانند توانایی های بسیار بالایی را ارائه کنند، اما مردم هنوز از این دستگاه های پیشرفته تنها به عنوان یک تلفن همراه معمولی استفاده می کنند.
    براساس گزارش دیلی میل، برپایه این تحقیقات، درحال حاضر 11 میلیون تلفن همراه هوشمند در دست کاربران انگلیسی است. این محصولات که در حقیقت «رایانه های جیبی واقعی» هستند، می توانند ایمیل ها را مستقیما ارسال و دریافت کرده و دسترسی سریع و آسان به اینترنت را میسر کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد